REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Czy ustawa wiatrakowa wpłynie na rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Czy ustawa wiatrakowa wpłynie na rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce?
Jest coraz bliżej do uchwalenia przez sejm nowelizacji tzw. ustawy wiatrakowej, modyfikującej przepisy dotyczące lokalizacji farm wiatrowych. Jedną z kluczowych zmian jest zmniejszenie minimalnej odległości, w jakiej farmy mogą być lokalizowane od budynków mieszkalnych - z 700 do 500 metrów. Czy ta zmiana w prawie może wpłynąć na polski rynek nieruchomości komercyjnych?
Do Wilgiinwestycja
Pokaż inwestycję
Do Wilgi
Kraków, Podgórze, Do Wilgi
Rynek Główny 18inwestycja
Pokaż inwestycję
Rynek Główny 18
Kraków, Śródmieście, Rynek Główny 18
Rynek Główny 25inwestycja
Pokaż inwestycję
Rynek Główny 25
Kraków, Śródmieście, Rynek Główny 25
Rynek Główny 11inwestycja
Pokaż inwestycję
Rynek Główny 11
Kraków, Rynek Główny 11
Rynek Podgórski 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Rynek Podgórski 1
Kraków, Podgórze, Rynek Podgórski 1
SAVILLS: Aktywność deweloperów w regionach przekłada się na wzrost średniej stopy pustostanówartykuł
Pokaż artykuł
SAVILLS: Aktywność deweloperów w regionach przekłada się na wzrost średniej stopy pustostanów
W pierwszych trzech miesiącach 2023 r. nowa powierzchnia biurowa, łącznie 68 100 mkw., została dostarczona tylko w trzech miastach: w Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Savills, na koniec marca br. na rynku znajdowało się ponad 1 mln mkw. dostępnej powierzchni, co przekłada się na wzrost średniej stopy pustostanów do blisko 16%.
[Świdnica] Kamienica Rynek 36inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Kamienica Rynek 36
Świdnica, Młodych, Rynek 36
[Świdnica] Kamienica Rynek 31inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świdnica] Kamienica Rynek 31
Świdnica, Młodych, Rynek 31
[Wrocław] Remont kamienicy Rynek 20/21inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont kamienicy Rynek 20/21
Wrocław, Stare Miasto, Rynek 20
Koniunktura w Polsce potrwa do 2030 rokuartykuł
Pokaż artykuł
Koniunktura w Polsce potrwa do 2030 roku
W Polsce kwitnie przedsiębiorczość – pojawiają się firmy, które są warte 1 miliard złotych, czy 1 miliard euro na świecie. To powoduje, że duch przedsiębiorczości cały czas się rozwija – pomimo trudnego, zmiennego otoczenia zewnętrznego.
firma
Pokaż firmę
VENTA-POLEN S.C
Łódź, ul. Poznańska 37
Wizerunek dewelopera od A do Zartykuł
Pokaż artykuł
Wizerunek dewelopera od A do Z
Nie tylko gwiazdy, celebryci czy największe koncerny muszą dbać o swój wizerunek. Firmy z każdej bra...
[Polska] Mieszkania do wzięcia od zarazartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Mieszkania do wzięcia od zaraz
Osoby rozważające zakup nowego mieszkania w realizowanym budynku często jedynie na podstawie rzutów...
Od Le Corbusiera do płyt elewacyjnychartykuł
Pokaż artykuł
Od Le Corbusiera do płyt elewacyjnych
Do tej pory beton w architekturze kojarzył się z modernizmem czy architekturą przemysłową z jej suro...
artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] W Warszawie warto negocjować ceny
Jak wynika z najnowszego raportu Metrohouse i Expandera, na stołecznym rynku nieruchomości wtórnych...
[Wrocław] Kamienica Pod Siedmioma Elektorami Rynek 8inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Kamienica Pod Siedmioma Elektorami Rynek 8
Wrocław, Stare Miasto, Rynek 8
[Poznań] Pałac Mieżyńskich - Stary Rynek 91inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Pałac Mieżyńskich - Stary Rynek 91
Poznań, Stare Miasto, Stary Rynek 91
Budynek banku, ul. Rynek 9/11inwestycja
Pokaż inwestycję
Budynek banku, ul. Rynek 9/11
Wrocław, Stare Miasto, Rynek 9/11
Zaufanie w odwrocie, emocje w natarciu. Dlaczego kupujący coraz mniej wierzą deweloperom?artykuł
Pokaż artykuł
Zaufanie w odwrocie, emocje w natarciu. Dlaczego kupujący coraz mniej wierzą deweloperom?
Optymizm na rynku mieszkaniowym słabnie, mimo że sprzedaż wciąż trzyma się wysoko. Kupujący wracają, ale z większą ostrożnością i rosnącym oczekiwaniem szczerości. Z najnowszego raportu Otodom wynika, że zaufanie do deweloperów spada, a rośnie potrzeba autentyczności i transparentności. Jak mówi Jan Augustynowski z InvestMap.Agency, dziś wygrywają ci, którzy potrafią mówić językiem ludzi – nie folderów reklamowych.
REKLAMA